EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dimarts, 20 d’abril del 2010

A TOPE….

Si, aquest cap de setmana ha estat d’aquells que només es bike, bike i més bike.
Però, si miro una mica enrere veig que ha estat tota la setmana.
Bici, bici i més bici.

Dilluns vaig fer una sortida de dues hores per el carril bici, en total 47 km.
Dimarts descans.
Dimecres sortida a la tarda amb en Josep. 82 km a 155ppm.
Dijous descans.
Divendres sortida amb en Josep i amb en Quim. L’equip Titan Desert al complert.
84 km en 3h 40’ i 136ppm
Dissabte sortida amb en Quim, en Pep i en Joan. 92 km i 1200metres de desnivell positiu en una mica mes de 4h.

En Pep i en Joan.



Diumenge sortida en solitari amb la flaca. Romanyà 1 vegada i mitja ja que em vaig deixar el casc i vaig haver de tornar, la Ganga i Els Ángels. Quasi 85 km i 1250 metres de desnivell positiu.
Al arribar a casa les cames em cremaven molt, quin mal......
I avui 35 km a ritme extra suau per estirar una mica les cames.

Tot aixó suma un total de 340 km de btt + 85 de carretera = 425 km i molt de mal a les cames.



Demà portarem les bicis a Radikal Bikes per fer l’últim repàs i desmuntar-les, posar-les en caixes i abans de divendres les hem de fer arribar a l’organització de la Titan Desert.
Cada cop falta menys
Ara mateix resten 12 dies i 7 hores.

2 comentaris:

Noe SLopes ha dit...

Així m´agrada!! Gassss a topeeee!!

Jordi Marina ha dit...

Collons!!! Menys mal que no me vau trucar...

Per cert, oblideu el meu telefon mentre estigueu així de forts, que ja me vas petar una vegada!!!! je, je