EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dilluns, 5 d’abril del 2010

TEST 29er

Ja està provada i mes que provada.

Dissabte vaig fer la primera prova de la Orbea 29er. Una sortida de 65 km. sense gens de desnivell per el carril bici d’Olot. Es tractava de veure si es veritat aixó de les 29er corren molt.

Sembla que si, potser soc jo que estic molt fort ( je je je ).
Amb els dos companys que anava els hi va costar molt seguir el meu ritme tot i que no vaig apretar molt. A mig camí en Jordi va recular ja que no tenia mes temps. Amb l’Antonio varem seguir una estona mes, mitja volta i després si que varem apretar una mica mes.
Unes de les coses que m’agrada’t molt es cuan estàs en marxa dona l’impresió d’estar a dins la bici no a sobre.

I avui, sortida en solitari. Sortida 100% btt.

He fet una ruta on hi havia una mica de tot. He començat pujant per uns prats, per desprès fer la pujada a Santa Llúcia de Puigmal. Al inici de la pujada hi ha tres rampes molt seguides i molt dretes. A l’ultima he hagut de posar peu a terra. M’ha faltat desarrollo.
O almenys aixó m’ha semblat. De fet aquesta ultima rampa, amb la stumpjumper em sembla que no l’havia pujat mai, je je je.
Una altre cosa que m’ha sorpres es la gran tracció que te.

De Santa Llúcia a el Coll de l’Home mort es una pista en pujada. Aquí si que un cop he agafat el ritme es pot portar força velocitat.





Encara em quedava fer una altre pujada, de Sant Pau de Seguries a Sant Ponç d’Aulina. També es una pista amb pujada constant, amb menys pedres però amb mes fang.

La baixada es per un corriol de un 5 km molt trencat i amb molta pedra.

Aquí es on mes m’ha sorprès. Les rodes de 29 fan que les pedres siguin molt i molt petites, se les empassa amb molta facilitat. Els escalons també es tornen mes petits.

Han estat 38 km i 1200m de desnivell positiu i força fang amb una mica menys de tres hores.

Nomes em queda provar les corbes molt i molt tancades. Avui el terra estava molt fangós i no calia fer masses invents.

En resum, en pistes planeres i pistes amb pujades constant i no massa dures la sensació es de velocitat.

En baixada pedregoses la bici passa per tot arreu sense masses problemes.

Allà on si que tot son desavantatges es en rampes fortes.

I aquí una demo.

Salut.

3 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

Ideal per la TITAN, no?

En quant als "desarrollos", per anar be, amb aquest "peazo" rodes, hauries de portar un 12-36...

M'ha agradat això de que vas dintre i no sobre...

A gaudir-la a tope!!!

Noe SLopes ha dit...

Como moooola. Cada vez estoy mas propensar a pensar que es mi bici ideal.
Me muero de ganas de estrenar la mia.
Sigue disfrutando.
Un saludo.

pakito ha dit...

q tal, preparado para la aventura nos vemos en breve por el desierto espero nos podamos tomar una cervecita juntos saludos Titannnn