EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

divendres, 19 de març del 2010

165KM

Ahir em vaig trobar en Joan Duran i em va proposar sortir avui a fer una volta. Em va dir que tenia lliure des de les 9h fins a les 17h.

Que podríem fer?
Estar clar, no?
Sortir de les 9,15h fins a les 16,30.

Avui ens hem marcat una megasortida d’aquelles que arribes a casa amb mal de cames, mal d’esquena, mal de tot però amb un somriure a la cara.

Amb lo que va d’any jo encara no havia fet cap sortida de mes de tres hores i em sembla que de cara a la Titan Desert es el millor que puc fer.

Només de sortir em anat una estona el mig de la boira. Al arribar a Girona ja no en quedava gens i el sol començava a deixar-se veure.
De Girona em enfilat cap a Anglès i ens em arribat a Olot.
De Olot a Santa Pau i Mieres on em parat a menjar una buti amb all i oli i unes torrades.




Mitja horeta justa i a tot drap a cap a Banyoles i carretera vella de Cornellà de Terri fins a Medinyà .
Ara es l’hora de decidir per on fem la tornada.
Una opció es anar cap a Bordils i pujar a Els Àngels per Madremanya, ho descartem de seguida per l’hora que es ( i per l’estat de les nostres cames, je je).
Creuem Girona i anem definint la ruta.
Tornar directe a Llagostera també ho descartem.
En Joan tenia el rècord personal de 104 km i avui era un bon dia per fer una bona marca. De fet, quant passàvem per Banyoles ja l’havia superat (està fort el paio).

En Joan.


A Girona agafem la carretera de Sta. Coloma.
A Sant Dalmai parem a comprar aigua i unes coca-coles . Girem a Vilobí i seguim fins a Campllong.




Aquí ja estàvem farts de portar el vent de cara i decidim tirar cap a Sant Andreu Salou , Caldes i per fi a Llagostera.
Hem arribat força sencers, cansats peró sencers.
Una dutxa molt rapida, un Phoskito i una coca cola i cap a treballar un parell d’horetes que ja està bé.

Clikeu a sobre el perfil.



Demà mes.

Salut.

4 comentaris:

Arreplegatsbtt ha dit...

Que be que viuen alguns!!!! o no!!!

Demà jo faré una èpica... be, ho intentaré!!!

Atents al bloc!!!

Anònim ha dit...

Bueno:a estat molt bè em acabat mes sencers d lo que em pensaba i lo de las 24 ens o em de romiar, un altre dia probarem de batre un altre cop el meu recor ja,ja,ja

Noe SLopes ha dit...

Ostrasss, cuando lei el titulo, lo primero que pensé fue que tu nuevo reto eran los 165kms del Soplao.
Bueno...pero ya que estamos....¿no te animas? Tambien son 165kms :)
Saludosss

Pere ha dit...

Joan: La propera serà de 200.

Noe: Aixó del soplao no m'ho he plentajat mai.....Potser l'any que ve.
Aquest any ja tinc els bonobici complerts.

Salut.