EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

diumenge, 21 de març del 2010

REMORDIMENTS

He Salvat el cap de setmana.

Després de la quilometrada de divendres havíem decidit anar a passar el cap de setmana al càmping de la Vall de Bianya.
El dissabte la família pujaria amb cotxe i jo amb la bicicleta. Per el diumenge tenia pensat pujar dos o tres ports, coll de canes, santigosa i capsacosta.

Dons res de res.
El dissabte em vaig aixecar molt i molt mandrós i tant sols vaig ser capaç de agafar la bici per carregar-la al cotxe.
I aquest matí ni tant sols això. La mandra m’ha guanyat.

A mig matí he vist com en J. S. Bach arribava de fer una sortida amb la btt amb caiguda i tot. Em estat una estoneta xerrant de els Tracks del Diable, de la Titan Desert de les 24h de Montjuic .

He començat a tenir remordiments........ No serveix de res fotre’s una matxacada el divendres i passar-se dos dies en blanc per culpa de la mandra.

Cap problema..... Desprès de dinar em vesteixo de ciclista i cap a casa.

Nomes de sortir del càmping m’ha començat a ploure i no ha parat fins a Castellfollit de la Roca. He anat baixant per la carretera antiga fins que m’he vist obligat a agafar la autovia de Banyoles.
I a Llambilles un altre cop aigua fins a casa.

En fi...He salvat el cap de setmana.
80 km mes cap a la saca.

Salut.

2 comentaris:

TITAN ha dit...

Me n'alegro de servir de motivació extra. Ens veiem Màquina.

Noe SLopes ha dit...

Si sientes remordimientos cuando no sales está bien, eso significa que tienes mono las endorfinas que nos generan las rutas.
Tambien ayuda a motivar. Solo de pensar lo mal que te sientes si no sales, ya empuja un poco a dar el primer paso.
Ánimos. No te dejes alterar por la primavera. Los kms te esperan llenos de diversion y aventura.