EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dijous, 18 de febrer del 2010

PRIMAVERA

Si, ja sé que encara falten unes setmanes per que arribi la primavera. Però l’ambient que es respira per les carreteres de Girona es de que ja ha arribat el bon temps. Tota aquesta setmana només faig que trobar-me grupetes de ciclistes d’arreu d’Europa.

Això fa que em passi el mati esperant que arribi el mig dia per poder sortir a pedalar, i la veritat es que per molts equips que hi hagin per aquí entrenant, Zeus deu dels cels i de la pluja i Eolo deu del vent segueixen fent de les seves.


Ahir vaig sortir al migdia, sortida de Llagostera fins a la creueta, pujar a Els Àngels baixar cap a Madremanya, La Bisbal, Santa Pelaia i cap a casa.
Quan baixava d’Els Àngels cap a Madremanya el vent va començar a bufar amb molta força. Peró el pitjor estava per arribar.
El tram de carretera entre la Bisbal i Cruïlles, el vent em va desequilibrar varies vegades.
En tot aquest tram no vaig aconseguir passar de 15km/h.










Avui a mig matí m’ha trucat en Joan Babot un participant de la Titan 09. Ha vingut a Girona a fer el carril bici amb el seu fill. L’any passat no va aconseguir acabar per els problemes de les llagues al cul. Al acabar la cursa em va dir que no tornaria a córrer la Titan desert, i avui entrenava amb el seu fill.
Hi participaran tots dos.

Quant ens em despedit he anat cap a casa he agafat la flaca i he sortit a rodar un parell d’hores. També feia vent.


Aprofito per felicitar en Jordi Marina ja que el seu blog Arreplegatsbtt ahir va arribar a les 10000 visites.
Felicitats Jordi.


I una decisió que he pres:

No tornaré ha posar els peus a la botiga Medina Llagostera.

Salut.