EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

diumenge, 12 d’abril del 2009

La prova definitiva ?

La prova definitiva ?
Ho ha de ser perqué el temps s'esgota, tot i que encara em queda alguna cosa per pulir.

El dijous passat vaig decidir fer una ruta d’uns 50 quilòmetres, combinant camins de muntanya i pistes rurals, per provar què tal es podria pedalar amb tot el muntatge necessari per a l’etapa marató.

Vaig muntar la bossa-cistella que us comentava en la meva anterior entrada al blog/bloc/blok, o com es digui això. En aquesta bossa-cistella hi vaig fer caber la roba de recanvi per al final de l’etapa marató, tal com podeu veure en l'article anterior.

Les dues càmeres de recanvi, un pot d’oli, unes pastilles de fre i un joc de claus multi-ús anaven en una bossa porta-eines sota el seient. També hi duc una boquilla de recanvi per al Kamel.

Al porta-bidons hi vaig posar amb un bidó d’un litre de capacitat.

Vaig muntar un triangle d’aquells tan bonics que van al quadre de la bicicleta; en aquest triangle hi vaig guardar les barretes energètiques per al segon dia de l’etapa marató i tot allò que referència a higiene personal :
  • Raspall i dentifrici.
  • Crema de protecció solar.
  • Sabó d’aquell que no necessita aigua.
  • Crema hidratant, tipus pasta a l’aigua.
  • Tovalloletes humides.


Al Kamel hi duia :

  • Els 2 litres d’aigua.
  • La càmera fotogràfica réflex.
  • Les barretes del primer dia de l’etapa, per anar consumint.
  • 2 tubs de pastilles isotòniques per a disoldre a l'aigua.
  • Un parell de tires de tabletes isotòniques, de les que es deixen desfer a la boca.
  • La manxa.

Encara em queda veure on posaré una muda per al final d’etapa (uns pantalons curts d’atletisme i una samarreta per anar més còmode) i quatre medicaments bàsics; segurament tot això ho hauré de portar al Kamel, perquè ja no sé on col·locar-ho.

I finalment, em queda el dilema del sac de debò, un sac més calent que el que duré a la bossa-cistella, per si veig que me les he de pelar de fred. Si resulta que he de dur aquest sac (uns 700 grs.) el duré lligat al Kamel amb un parell de cintes.

Pel que fa a l’orientació, vaig muntar el porta-GPS i el GPS, així com el porta-RoadBook.

Bé... us deixo unes quantes fotos de com va quedar el muntatge.

Fins aviat !!!