EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dissabte, 3 de gener del 2009

Preparant la bicicleta

Bé... com deia la darrera entrada d'aquest blog, ja estem inscrits i immersos totalment en els preparatius de la Titan. Hem deixat enrera la Marxa per parelles que el nostre club va organitzar i podem dedicar-nos més plenament a les tasques de la Titan.


El que toca ara, bàsicament, és entrenar. Però no podem deixar de banda tot el que fa referència a preparar la bicicleta i adaptar-la per poder dur tot el què cal dur.
Em refereixo a coses com ara on portar el GPS, on ubicar el comptaquilòmetres, tenint en compte que al manillar potser durem (segurament) alguna mena de suport per al Road-Book.


En Pere ja està treballant en un proto per a dur el Road-Book, totalment casolà... i no es tracta només d'una fullola mida DIN-A5, no no : està preparant un enginy de l'estil dels que porten els motoristes del Dakar !!!


Per part meva, i preveient que a la barra del manillar només hi duré el comptaquilòmetres, el Pop-Lock de la forquilla i el lector del Road-Book, m'he dedicat a buscar la solució per dur còmodament el meu GPS eTREX.


Habitualment porto el GPS a la potència de la direcció, aprofitant que un company, l'Angel Jara, em va fer una base de nylon que dona cabuda al GPS i que es pot collar a la potència amb una brida d'alumini.
Queda de nassos i el GPS queda prou ben protegit, ja que és difícil que rebi cap cop tot i patir una caiguda.
Però clar, és molt probable que ja no em quedi espai a la direcció per dur res més, així que vaig pensar que el millor seria dur el GPS a la barra central de la bicicleta, prop de la canya de direcció.
Sí sí, a la barra central, la que va de la tija del seient a la direcció.
Aprofitant la base porta-GPS que em va fer l'Angel, un altre company de feina, en Josep Gruart, un artesà del torn, m'ha fet un altre base que es colla a la barra central de la bicicleta, i damunt aquesta base hi collo la que em va fer l'Angel.

Complicat ? No... gens.
Potser aparatós ? Tampoc massa.

Us adjunto un parell d'imatges.













El GPS és l'aparell groc ;-)
La part blanca és la que em va fer l'Angel, i que duc habitualment a la potència.
La part verda, tot i que no es veu massa, és la que em va fer en Gruart. la que connecta la base blanca amb la barra central.



L'invent funciona, ja està provat !!!

Ara toca començar a pensar en la motxila que durem, i com inquibirem tot el necessari per a l'etapa marató.

Fins aviat !!!


Pep