EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dilluns, 10 d’octubre del 2011

A la roca d'en Cases i el bosc de bambú.











Ahir tocava sortida amb el club. Com que últimament soc dels que no hi vaig mai, em vaig proposar no perdrem aquesta, inclòs vaig convèncer en Quim per que també vingués. Mentre ell m’intenta convèncer d’anar a Canyelles a fer una marxa de 45km, jo li explicava la que faríem amb el club. Al final va picar.




Va picar ell i 13 mes, ja que en el moment de la sortida érem 14, i mentre fèiem unes fotos al primer corriol del dia, s’ens va ajuntar en Marcos i en Fernando. Ja som 16.







La ruta prometia molt, camins, camins, camins, corriols, corriols, corriols, desnivell positiu, desnivell positiu, desnivell negatiu, desnivell negatiu i mes camins i més corriols i algun inevitable tros de pista.

Un recorregut molt xulo i amb algun racó perdut al mig del bosc digne de postal del National Geografic. I tot, molt a prop de casa.






I tant bé es ho estàvem passant que cada 2 x 3 paràvem a fer la xerrada i a comentar la jugada.







I de tant parar es va anar fent tard i alguns vàrem haver de marxar cap a casa sense poder acabar la ruta.

Així que.....algú comenci a posar data per repetir-la.






Aqui totes les fotos.






Salut.

1 comentari:

Jordi Marina ha dit...

La veritat és que va estar be. Els que vam seguir, vam baixar de Romanyà per un corriol molt tècnic al principi, però divertit al final. Després el recorregut previst, era pujar pel corriol de les aigües fins al Pla de Panedes i tornar, però era molt tard i vam haver de tornar pel carril.

Tot i que a ruta és molt guapa, me quedo amb l'ambient... de 10/10.

Per Nadal, un cop passada la cursa, s'ha de repetir!!!!