EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dimarts, 26 d’abril del 2011

SOLUCIONAT

1 any i 21 dies m’ha durat el quadre de la Orbea Lanza 29er.

Ahir vaig fer l’últim entrenament amb la btt ja que avui tocava desmontar-la per que iniciés un llarg viatge fins a Erfoud.

Doncs no, aquest any l’Orbea no anirà al Marroc. I es que ahir m’en vaig adonar que tenia el quadre fisurat. No molt, però el suficient per què aquesta passada nit no deixés de donar voltes al llit.



Al matí he portat ( tal i com ja estava previst) la bici a Radikal Bikes per desmontar-la i de passada que em confirmessin el que ja em pensava.

Sense temps per tramitar la garantia, ara es tractava de buscar un quadre talla L i per rodes de 29 polsades.

Una trucada al tio Josep i sense rumiar-s’ho m’ha deixat la seva Niner Air9 scandium.

Ja només quedava fer una mica de bricolatge a Radikal i al cap d’un parell d’hores, bici muntada.


Gràcies tio Josep i gràcies Radikal boys per la paciència.

Salut.

10 comentaris:

PROFLEX & Nopsystem ha dit...

Menus mal, quin mal rotllo, pero felicitats.

soroeta ha dit...

me alegro pere , menudos nervios no!!! . Ya queda muy poco . Nos vemos

EDU ha dit...

Pere, que no decaiga!!!! sort campió, ets un tio collonut!!!

Anònim ha dit...

veus pere tot solucionat.
jaume

Jordi Marina ha dit...

Collons!!!

Flow poc!!!

Menys mal que tot queda en família!!!

Ada Xinxó ha dit...

A grans mals grans remeis i amics collonuts!!

Noe SLopes ha dit...

Aissss, como decia uno con el cuadro de una orbea roto: Orbea, tu calidad me cabrea!
jajaja
De 29er, no te salgas de Niner o Trek, que son las maestras en el tema ;)

joan babot ha dit...

Pere eres un tio con suerte pienso que te la mereces, pero cuidado que la suerte ay que re partirla espero que me toque un poco de ella ami en la titan.

Animo CAMPEON

Pere ha dit...

Gracies amics!!!

Edu: A per la llarga!!!!

Jordi: El FLOW s'en va anar a tomar per el c...

Ada: ja ho vas dir, buscar una suloció provisional. Aviat un cuadre nou.

Noe: Un altre tio deia: Orbea se estropea.

Salut.

Pere ha dit...

Joan: Com que un tio amb sort????

L'any passat m'inscric a la Titan i em roben la bici. Em va arribar la nova 9 dias abans d'enviarla al Marroc, cuasi sense provarla.
I aquest any trenco al cuadre.

Aixó si, tinc la sort de tenir amics com vosaltres.

Una abraçada.