EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

dimecres, 14 d’abril del 2010

EL TIO JOSEP.

El que havia de ser una sortida rodadora s’ha acabat convertint en l’entrenament de qualitat més guapo i dur de l’any.
I es que els que coneixeu el meu tio, en Josep, ja sabeu que passa quan es “surt” a rodar.

Velocitat, velocitat i més velocitat.

L’últim cop que vaig coincidir amb ell va ser l’estiu passat, ell feia una ruta btt amb alforges amb els companys del club i en Pep i jo els vam anar a trobar. Ells portaven dos dies de ruta amb alforges i nosaltres 135 km del tiron i mes de 2000m de desnivell positiu..
Arribant a San Celoni ens vàrem posar a rodar a un ritme infernal i al final ens vam quedar sols, ell i jo fen relleus a un ritme molt alt.

En Josep, la Niner i en Pep.

Foto cedida per Jordi Marina.


Doncs avui hem quedat a les 15 hores per anar a fer una mica de carril bici. El tio amb la Niner i jo amb l’Orbea, totes dues de 29er.

Ja només de sortir ens hem trobat el carril bici tallat i amb un desviament provisional. Aquest desviament es tracte d’una pujada d'uns 2km amb unes rampes del 20%.
Uff quin mal de cames només de començar.

He començat la pujada jo al davant i ha arribat primer a dalt en Josep. Seguim direcció a S’agaro, i cada vegada que en Josep apretava una miqueta jo em quedava uns metres enrera.


A S’agaró em girat i un altre cop cap a Llagostera i seguim cap a Girona.

A Santa Cristina ja he vist que intentant seguir el seu ritme ho passaria molt malament així que he decidit posar-me al davant i ser jo qui marques el ritme.

Cada vegada que m’ensenyava la roda jo apretava una mica mes.
A la tornada de Girona hem anat fent relleus fins a l’arribada a Llagostera on jo ja estava mol i molt fos.
Tot i aixó hem pogut parlar una mica de la Titan Desert on serem companys d’equip i vist lo vist em sembla que podrem fer molts km junts ja que portem un ritme molt similar.

Les dades d’avui :

Distancia: 82 km

Temps: 3h 30’

Pulsacions: A tope.

Tp* : 8

Dissabte hi torno, aquest cop amb en Quim, en Pep i si pot, en Josep.
L’idea es fer una sortida de 5h ATH*.

Salut.

PD: Jordi he agafat una foto del teu blog.

Tp = Trucades perdudes

ATH = A tota hostia.

2 comentaris:

Jordi Marina ha dit...

Pel poble corre l'aventura de dissabte... la penses explicar d'una vegada... ah!! que encara estas pedalant!?!?

nikabike ha dit...

Bona sortida i molt detallada, inclúas amb trucades perdudes.... jejeje,rem fas riure!! Cuida't