EL NOU REPTE

EL NOU REPTE

divendres, 18 de desembre del 2009

TITAN DESERT 2010



Hola:

M’ha costat molt decidir-me.
Em feia molta mandra tornar a començar a entrenar. Desprès de molts de dies posant els pros i els contres, (no se per que per però sempre guanyen els pros), he fet el pas endavant i m’he tornat a inscriure a la Nissan Titan Desert .
Ara comencen tres mesos molt frenètics, haig d’intentar posar-me una mica en forma, perdre els kg de mes que tinc i els que agafaré per Nadal ( je,je). Haig de muntar-me una bici nova ja que la specialized me la varen robar fa 15 dies. Haig de buscar algun espònsor que m’ajudi a afrontar aquest repte. Buff!!! Quina feinada.
I el mes important:
Se que vull anar a la titan però no se que hi vaig a fer.
L’objectiu del 2009 era acabar la prova amb els meus dos companys i amics, en Pep i en Quim. Per el 2010 en Pep ja m’ha dit que no repeteix i en Quim s’ho està plantejant.
Haig de buscar un objectiu per aquesta nova edició.
Ara ja sabem que el quilometratge total serà de 500km en 5 dies de cursa. Hi haurà una contrarellotge de nosecuants kms i dues etapes de muntanya de 100km i uns 1500m de desnivell positiu.
Dons ja ho sabeu, si em veieu amb la bici ben abrigadet i passant fred ja sabreu per que ho faig.
Salut.

Pere.

5 comentaris:

Jordi ha dit...

Que amagat ho tenies... canalla!!!

Millorar la posició anterior no pot ser un nou repte???

Ja aniras explicant la base del teu entrenament!!!

Ja saps si vols entrenar de nit, pero molt de nit, truca'm!!!

Pere ha dit...

Jordi:
De moment som en Quim i jo, si et vols apuntar i fer equip de tres seràs benvingut.

Salut

Jordi Marina ha dit...

Uf!!!

Els meus objectius d'aquest any són molt més modestos:
1. Perdre pes
2. Mirar de posar-me a to amb això de les hormones... i aguantar dos dies seguits amb la bici

Ja m'agradaria poder anar amb vosaltres per viure una experiència com aquesta, però seria un destorb.

Com suposo que ara entrenaràs a baixes voltes i encara podré seguir-te, ja diràs alguna cosa!!!

Salut!!!

joan babot ha dit...

Hola Pera me alegro que te ayas decidido por la titan,yo como te comente espero también estar este año cruzo los dedos por mi culo y poder terminarla, ya le di recuerdos a Luis, el no esta muy decidido, pero al final igual lo convenzo.estos días tengo una lumbalgia bastante fuerte menos mal que estoy en 7 de recuperación.

un saludo

Jordi Marina ha dit...

Ey!!! Tio!!!

T'he vist entrenant aquest matí direcció a Cassà amb molta cadència i poca velocitat!!!

Força i a veure si algun dia te puc fer companyia, encara que estigui petat... no?