EL NOU REPTE

dijous, 5 de març del 2009

ENTRENANT DUR

Dissabte varem fer un entrenament de qualitat. En Quim no va poder venir ja que tenia obligacions familiars.
Sortida a les 8 del matí i comencem a pujar cap a can Llach i el Coll del Matxo Mort(403m). Un cop a dalt i ja amb les primeres gotes de suor agafem el camí que ens portarà a Cassà de la Selva. la baixada la fem a bon ritme però sense apurar massa.
Tot seguit enfilem el Coll de Llumeneres (410m) i un cop arribem a la ctra. de Santa Pellaia seguim en direcció cap a Sant mateu de Montnegre. A partir d’aquí comencem l’ascensió al santuari dels Àngels (391m). Arribats a dalt, sense parar enfilem la carretera de baixada cap a Madremanya i la deixem per agafar un camí a la dreta que ens portarà a Sant Sadurní de l'Heura (105m).

Ens fiquem en un corriol preciós que acaba al Moli de can Coia (91m). De seguida comença la pujada del Mas Matas, la castanyeda d’en Genoher i arribem a dalt el Puig d’Arques (535m). Ara les gotes de suor ja son mes evidents.

Deu mido quina pujada.!!!!

Comencem la baixada i baixem per Can Llach. Un descens, aquest si , més trepidant.
Al arribar al Pla de Panedes (129m) encara ens queden forces per rodar a uns 25 km/h.
Al final un molt bon recorregut de 70 km amb un IBP de 125, un desnivell acumulat positiu de 1530 i 15 km/h de mitjana.