EL NOU REPTE

dilluns, 30 d’abril del 2012

MARATO CAP DE CREUS

Això cada cop es més divertit.
 Aixecar-te aviat, potser fa mandra i més si es per fer una prova llarga quan ha plogut tota la nit, quan vas cap a les comarques de la tramuntana i el dia comença ventós, quan durant la setmana no has fet el deures, quan notes que et comença a pujar una grip, i quan el teu company d’equip saps que et farà patir molt.
Però tot això s’oblida quan baixes la bici del cotxe i comences a trobar amics que has fet en d’altres curses, els companys de club i altres coneguts.
I entre una cosa i l’altre, ho oblides tot i de cop et trobes darrera el cotxe que obre la cursa envoltat de gent que pedala molt fort.

Però tot s’acaba, a la que arriben les rampes més fortes ja ens acomiadem del tio Josep i en Dani,  d’en Pipo i en Nava i els demés Escoleteros, i mica en mica ens comencem a col·locar en el nostre lloc.

Com que aquesta marató ens l’agafem com a preparació de la Transpyr, li dic a en Quim que es col·loqui uns 20 metres davant meu, i si m’hi acosto que apreti una mica més. Ens hem de conèixer el ritme i ens hem d’entendre bé.

Fem tot el primer tros amb en Jaume i els seus companys, ens ho passem bé, tot i que jo ja estic patint força. Em fan molt de mal els quadríceps. Vaig deixar la meva bici i he sortit amb el seient 2cm més baix. Així que quan acabem la primera pujada forta en Quim s’avança una mica, prepara les eines i baixem el seient.

Però ja es tard, tinc la cama dreta molt carregada i no aconsegueixo aguantar-me dret a les baixades.
Fins cap el km 30 anem veient l’Aris i en Valentí, són uns 3 o 4 minuts darrera nostre i els veiem des de dalt els cims. El tio i en Dani són un tros més endavant i de la resta de companys del club no en sabem res .

Arribem a l’avituallament sòlid, crec que estava col·locat un pèl massa lluny, el sacajem!!!
Sortint de l’avituallament enfilem un corriol espectacular, en trams d’aquells que sovint somiem. Corriols que admirem quant veiem algun reportatge fotogràfic d’algun park dels Usa o Canadà, res a envejar!!!

Aquí anem fent tros amb en Masferrer i l’Albert (CRACK, AMB MAJUSCULES), però el meu estat ja és lamentable, sóc un zombie, però no l’únic ja que anem atrapant i deixant enrera algun altre participant.

I així patint i arrossegant-me per els camins arribem a La Selva de Mar on ja portem 57 km, en Masferrer i l’Albert ens deixen enrera. En Quim va un centenar de metres davant meu i veig el tio i en Dani a dalt de tot, prenc referència quan passen al costat d’unes vaques, em porten 7 minuts, tot i que ho provo no puc arribar-hi. La pujada és eterna.

Ja veiem Roses!! Portem 70km i no pot quedar gaire, ens animem i enfilem baixada avall, i ens animem tant que ens passem un trencall, un corriol que segons ens varen dir era “espectacular”. Amb el despiste hem entrat al track en sentit invers a la sortida i acabem fent una volta de 5 km més.
Arribem a meta amb 87 km i els 32 a la classificació. El tio i en Dani han entrat uns vint minuts davant nostre, l’Aris i en Valentí uns15 minuts darrera nostre i tots junts esperem que arribin la resta de companys del Club.

I el proper dissabte toca la Marato dels Monegros, 119km.

TRANSPYR IN MY MIND

Salut.

joan babot ha dit...

Bueno Pere ponte en forma para la trnas si no te aran sufrir, el Sabado nos vemos en los Monegros.

Nava ha dit...

Nois, us felicito a tots de part de l'escoleta btt, bona marxa, dura de collons, però això es el que ens agrada no??, je, je, be, sort per el pròxim esdeveniment Pere ens tornarem a veure i gaudir del btt, un plaer. Nava.

Jordi Marina ha dit...

Corria el rumor de que vau deixar l'avituallament de Cadaqués.... be, de Cadaqués més uns quants quilòmetres, buit... després, les males llengües no se que deien d'un entrepà de 3 o 4 pisos que es va fer en Quim...

Apa, bona sortida, i a pels Monegros... i després la Tranpyr!!!

Pipo ha dit...

pero si per un tiu com tu , tot aixo son mariconades home . JO ja se que t'estas conservant per fotre la sorpresa a la Transpyr. Salut company, aquesta setmana passare per la botiga a veuret.

MIKI ha dit...

M'ha agradat molt la ruta amb unes vistes impressionants i molt bon companyerisme. S'ha de repetir!!!!

Xevi COMAS ha dit...

Nois... bona ruta la que hem fet. Sens dubte, res a envejar a paratges d'alta muntanya i d'altres indrets molt mes llunyans. Precioses vistes, que cal repetir.
Acabar-la ja és tot un repte personal... i més acabar-la sencer.